+36304177429 info@datad.hu

Az egyre növekvő mértékben decentralizált munkakörnyezetben, ahol az alkalmazottak és vállalatok széles körű kommunikációs eszközöket használnak, a megfelelő vállalati információ megtalálása eléggé nagy kihívást jelent.

A Sinequa vállalat felmérése szerint az alkalmazottak napi szinten 45 percet csupán a vállalati adatok keresésével töltenek. A kollégák a felmérés szerint naponta nyolcszor keresnek adatokat, és minden alkalommal kicsivel több mint 5 percet töltenek azzal, hogy megtalálják a megfelelő információt. Az irodai dolgozók több mint fele azt mondta, hogy vannak napok, amikor nem találják meg az általuk keresett vállalati információt, bármennyit is töltenek annak keresésével.

A távoli rendszerek nehezen érhetők el

A home office-ből dolgozók számára az információkeresés nehezített tereppé vált, hiszen a távolabb lévő rendszerekhez a hozzáférés lassabb, nehézkésebb. Az információ a különböző telephelyeken található meg, ezért még azt sem igazán tudják az alkalmazottak, kihez forduljanak segítségért.

És noha adattal kapcsolatban nagyon jó menedzsment rendszerek és IT megoldások léteznek, a kutatás azt is kiderítette, hogy a hiányzó dokumentumok mögött egy szabadságon lévő kolléga van. A kutatásban megkérdezettek több mint két harmada (68 százalék pontosan) szerint akkor van igazán gondjuk a megfelelő információ megtalálásával, amikor kollégájuk hiányzik.

Bízzuk profikra!

Ha az adatot nem találjuk, amikor emberek vannak a gépek mögött, akkor ne reménykedjünk, hogy a kidobandó merevlemezekről tudjuk, milyen adatok vannak rajta. Ha biztosra akarunk menni, akkor bízzuk profikra az adatok megsemmisítését!