+36304177429 info@datad.hu

 

Cisco AI Innovációk a Webex platformon

A Cisco mesterséges intelligencia (AI) alapú innovációkat mutatott be, melyekkel új szintre emeli a Webex együttműködési platformot. A fejlesztések célja a munkafolyamatok hatékonyságának növelése, az értekezletek és beszélgetések automatizált összegzése által.

Az új fejlesztések bemutatójára a Cisco Live! ügyfélrendezvényen került sor, melyet Las Vegasban szerveztek meg. A bemutatott funkciók segítik a felhasználókat abban, hogy könnyebben pótolhassák a kimaradt találkozókat, illetve összpontosíthassanak a telefonbeszélgetések során felmerülő legfontosabb teendőkre. Az AI-alapú szolgáltatások a Cisco Vidcast eszközén és a Webex Contact Centeren is elérhetőek.

Global Innovation Study: A Cisco által 2023-ban közzétett „Global Innovation Study” című tanulmányban az informatikai szakemberek közötti felmérés eredményeként a generatív AI került megjelölésre, mint az egyik legnagyobb hatású technológia a vállalkozások működésében. A válaszadók 85%-a úgy nyilatkozott, hogy felkészültek a technológiai változások kezelésére.

Ennek fényében a Cisco tovább növeli befektetéseit az AI fejlesztésekbe, elősegítve a jövő munkakörülményeinek kialakítását – nyilatkozta Aruna Ravichandran, a Webex marketingigazgatója. „Célunk, hogy a hibrid munkaerő számára hatékonyabb, biztonságosabb és magasabb produktivitású munkakörnyezetet teremtsünk” – tette hozzá.

Az újonnan bevezetett Catch Me Up funkcióval a Webex-felhasználók pótolhatják a lemaradt interakciókat, beleértve a találkozókat, csevegéseket és más kommunikációs eseményeket. Az értekezletek összefoglalói áttekintést adnak a legfontosabb pontokról és teendőkről, melyek a szoftver által automatikusan generálva is elérhetőek.

A generatív AI képességek kiemeléseket is készíthetnek a Cisco Vidcast aszinkron videóeszközéből, amelyeket a Webex alkalmazáson belül közzé is tehetnek a felhasználók.

A Cisco bejelentette, hogy egy AI asszisztens elérhetővé vált a Security Operations Center (SOC) számára, mely a Cisco Security Cloud platform alkalmazásai között összeköti az információkat, ezzel segítve a SOC munkatársait a biztonsági incidensek gyors felismerésében és kezelésében.

A Cisco saját nyelvi modelleket használ az új képességek fejlesztéséhez, nem pedig külső AI-fejlesztőkkel dolgozik együtt. A saját fejlesztésű megoldásoknak köszönhetően a Cisco konzisztens maradhat az AI-stratégiájában, és magas szintű személyre szabási lehetőséget biztosít.

Forrás:

www.computerworld.com